Saturday 22 March 2014

www.facebook.com/vitaminsno1
ღ ღ BESTNYA JADI AHLI SHAKLEE ღ ღ

Jom jadi sebahagian dari keluarga Shaklee saya.. ツ

Ok, apa yang anda dapat bila sign up keahlian Shaklee?

Yang pertama, beg Shaklee ini akan sampai ke depan pintu anda.
Dalam beg ni ada beberapa dokumen penting untuk panduan anda sebagai ahli baru Shaklee. Kalau sign up hanya untuk makan sendiri, anda boleh simpan elok-elok beg ni dan boleh refer pada price list sahaja untuk merujuk harga apabila nak beli vitamin untuk keluarga.

Tetapi kalau anda ada cita cita untuk menambah pendapatan, sangat digalakkan untuk membelek setiap dokumen yang ada dalam beg ni. Inilah panduan yang mampu membawa anda ke arah income 3-4-5-6 angka setiap bulan. Percayalah, memang dah ramai ahli Shaklee yang punya pendapatan sebanyak ini ツ

Selain tu, apa lagi yang bakal anda dapat?

1. Boleh beli produk dengan harga ahli. Memang jauh juga beza harga ahli dan harga retail. Banyak penjimatan yang anda boleh dapat walaupun hanya membeli sebotol Vitalea.

2. Nikmati offer bulanan Shaklee. Setiap bulan Shaklee akan membuat offer terhadap mana-mana produk terpilih, contohnya bulan ni Shaklee offer AJHT sebagai item promosi. So kalau anda memang makan vitamin tersebut bersama-sama dgn ahli keluarga, pembelian melalui offer ni sangatlah berbaloi. Mana taknya, beli dengan harga 6 botol (pada harga ahli) tapi dapat free 1 botol. Bayangkan kalau AJHT tu, dah jimat brape ratus???

3. Kumpul points dan tunggu cek/cash anda tiba ~ setiap produk yg anda beli ada pointnya masing-masing. Contohnya anda memang sukakan Set 3M untuk milk booster. Point bagi produk ni pulak, memang agak besar. So alang-alang makan, boleh juga collect points. Memang bestlah kan, beli and makan vitamin tapi dapat balik duit, cash bonus! Menarik sangat!

Mungkin anda mahu berada dalam group Shaklee yang paling mantap di abad ini? Mungkin anda mahukan mentor yang sentiasa bersama anda dalam proses menjadi RichLady / RichGentleman? Insha Allah, team dibawah kelolaan kami akan menunjuk ajar. MamaIman group, Inspirasi Jutawan Muslimah dan Intifada Jutawan Muslimah.

So sebelum nak dapatkan semua kelebihan dan manfaat menjadi ahli ni, langkah pertama anda perlu lakukan adalah jom sign up keahlian Shaklee dengan saya, Bayaran hanyalah rM 65 sahaja dan kos pos starter kit adalah rm 10 sahaja. kalau anda berdekatan dengan saya di kawasan Klang, post Klang, Sri andalas, shah Alam...xde lah kos pos..sebab saya akan hantar by hand..ok..
Jom hubungi saya segera....

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda dengan HARGA HEBAT DN DISKAUN YANG MENJIMATKAN...Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : bba8274.gnor@gmail.com
♡♡ Blog:http://vitaminsno1.blogspot.com/
♡♡ www.facebook.com/vitaminsno.1

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia, Sila gunakan ID 948395 untuk dapatkan supplement anda ■■

Blog:http://vitaminsno1.blogspot.com/

0 comments: