Sunday 11 May 2014

CERITAKUKU DENGAN SHAKLEE

Walaupun bonus permulaan dari shaklee hanya RM24.00. Aku amat bersyukur... dengan RM ni aku mampu membeli beras 10kg untuk kegunaan selama 2 bulan. Aku mampu berjimat selama 2 bulan. Siapa yg nak bagi free rm24?
Hanya shaklee..

Saya bekerjaya dan shaklee part time saya tapi alhamdulillah saya dapat jana income tambahan 4 angka sebulan dan sedang menuju 5 angka tak lama lagi.

★ Syukur alhamdulillah.
Semakin hari semakin ramai yang mendaftar sebagai ahli dan mula berbisnes dgn Shaklee.★

Anda pengguna SHAKLEE tapi masih belum mendaftar keahlian shaklee???
RUGI RUGI RUGI... tak kan setiap bulan nak tgk je org lain dapat CASH BONUS.. 2 angka, 3 angka (makan sendri n share ngan kawan2/saudara mara je pun leh dapat CASH BONUS) yg dapat bonus 4-5 angka pun ramaiii... (janji rajin)

Tapi saya tau.. ramai yg mempunyai masalah di bawah ini:

"nak join shaklee tapi takut sbb SHAKLEE dah ramai yg jual"
--percayalah, ade kemahuan, ade jalan, saya boleh, you all pon mesti boleh!!

"nak join shaklee tapi susah nak pegi ambil stok sbb kene jaga anak"

--Alahai...jangan risau...buat tempahan melalui email, fax dan call ke hq sahaja pon boleh... x perlu gerak2 dah.... Senangkan???

Jadi, hilangkan rasa takut. Yakin boleh!! Mula dari sekarang.
Kemon bebeh!! *wink wink wink*
=====================================================

✔ Macam mana nak daftar keahlian Shaklee??

°° Hanya RM65 je ❣ KEAHLIAN SEUMUR HIDUP ❣
--- Anda akan dapat BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.
--- Tiada yuran tahunan

✔ Apa kelebihan jadi ahli Shaklee??

°° Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.
°° BERPELUANG membuat biznes Shaklee, (online & offline) dengan bantuan MENTOR( saya la tu..heheh).
°° Anda tak perlukan modal ribu riban untuk simpan stok dirumah -- konsep nya mudah je.. ade customer, baru anda order barang.. so anda juga tidak perlu bersusah payah untuk bungkus dan poskan barang utk customer.
°° Berpeluang melancong ke luar negara (Umrah/Paris/London) atau dalam negeri..
°° Dapat menikmati CAR BONUS jika menepati syarat.. Macam kawan saya kata, kerja dimana2 pun tak kan pernah dapat car bonus, alhamdulillah ada yg duduk rumah je pun, SHAKLEE tolong bayar duit kereta.. huhuhu..
°° ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee. Mereka yang register dengan sy, sy akan masukkan mereka dalam group Shaklee di Facebook. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia rahsia bagaimana menjalankan business secara online. Di sini juga, anda akan berkongsi Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam Shaklee.
✔ Rugi ke kalau saya makan sendiri tanpa jadi ahli??
°° Sememangnya, sangatlah rugiiii... sebabnya anda tidak akan dapat apa2 cash bonus dan kehilangan segala benefit di atas tadi. Kan ke rugi?? Kalau dah merasakan sendiri Shaklee ni memang berbaloi, memang Syok lah kalau anda dapat menikmati semua benefit di atas.

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com.my

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com



Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: