Monday 12 May 2014

Testimoni Set Sliming Shaklee
Testimoni Set Sliming Shaklee
Testimoni Set Sliming Shaklee

Saya mahu kurus kerana takut suami cari yang lain. Biasa la selepas bersalin anak no dua.. tiga dan empat.. badan kita akan naik jika tak jaga makan dan minum. Tambahan pula suami saya mahu saya sentiasa kurus dan menawan. Cabar diri sendiri untuk cantik di mata suami. Alhamdulillah saya bertemu dengan set diet shaklee.

SET DIET SIHAT, LANGSING DAN MENAWAN

1 - Lecitin
Membantu memecahkan lemak. Apabila lemak dipecahkan kepada molekul2 kecil, proses me-nyah-kan lemak dari badan boleh dilakukan dengan lebih efektif. Lecithin bertindak lebih baik jika anda mengamalkan senaman secara konsiten.

2. Alfalfa untuk Kurus
Alfalfa, juga berfungsi dalam menyingkirkan lemak dan kolesterol. Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka masa panjang alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya alfalfa sahaja yang mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang mnyerap kolesterol.

3 - Cinch Shake
(terdapat 3 perisa Cafe Latte, Vanilla dan Chocolate)

Ini rahsianya, Ya... Protein secara semulajadi mengurangkan selera makan. Ia memelihara otot dan membakar lemak. Cinch Shake Mix adalah makanan gantian segera untuk mereka yang sibuk dan tak ada masa nak menjaga pemakanan. Ia mengandungi serat yang tinggi dan membantu untuk rasa kenyang. Bukan itu saja, ia mengandungi nutrisi yang lengkap untuk menjaga kesihatan. Leucine iaitu asid amino yang memberi isyarat kepada badan supaya memelihara otot semasa proses pengurangan berat badan. Dalam kata lain, leusina dalam Cinch Shake membantu menghilangkan lemak tetapi tetap memelihara otot. Pendek kata, berat dengan otot bukan berat dengan lemak.

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com.my

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


SIAPA YANG TAK MAHU KURUS DAN CANTIK


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: