Friday 2 May 2014

www.facebook.com/vitaminsno1

MASALAH CYST & FIBROID
Hampir semua penyakit adalah disebabkan oleh radikal bebas yang mana boleh menyebabkan pelbagai penyakit termasuklah cyst dan fibroid ini yang mana berkemungkinan boleh menjadi kanser. Pengambilan antioksidan dapat menyekat aktiviti radikal bebas ini kerana ntuk mencegah radikal bebas menyerang sel kita adalah sukar. Tapi, ini tidak bermakna kita tidak boleh menghalang radikal-radikal bebas ini dari terus merosakkan sel.
Di Shaklee, kami ada vitamin A iaitu Carotamax, Vitamin C dan Vitamin E yang mana kesemua vitamin ini adalah merupakan antioksidan yang sangat berkesan.
Carotamax
Vitamin A terkenal sebagai antioksidan hebat yang mampu berperang melawan kanser yang disebabkan oleh radikal bebas di dalam tubuh.Vitamin ini tersedia pada sumber makanan dalam bentuk retinol dan pada sumber makanan nabati dalam bentuk beta-karoten. Sebagai antioksidan, beta-karoten lebih memainkan peranan. Ia merupakan agen yang sangat efektif dalam menstimulasi sistem kekebalan untuk melindungi tubuh.
Carotamax adalah vitamin A shaklee dalam bentuk Beta-Carotena dan hanya akan ditukar menjadi vitamin A bila diperlukan sahaja. Ia terdiri daripada ENAM jenis karotenoid penting yang dipilih daripada gabungan tumbuhan fitokimia dan kita sebagai manusia tidak akan mendapat perlindungan gabungan ini daripada sumber makanan sahaja.
Vitamin C
Vitamin C Shaklee ialah bersifat Sustained Release 500mg yang mana pelepasan perlahan-lahan iaitu 100mg setiap jam. Ia juga mengandungi Bio-flavonoid C complex yang membantu meningkatkan penyerapan Vitamin C dan menghalang daripada dirosakkan oleh pengoksidaan dalam badan. Fungsi vitamin C adalah sebagai bahan antioksidan untuk melawan radikal bebas didalam badan kita.
Vitamin C juga meningkatkan daya ketahanan dalam tubuh kita serta mempercepatkan proses pemyembuhan sekali gus meningkatkan jaringan kult menjadikan kult awet muda. Vitamin C dgn fungsi antioksidannya berperanan meremajakan kulit, mencegah penuaan akibat serangan radikal bebas serta menghalang sinaran matahari yang boleh menimbulkan gangguan kulit. Proses terakhirnya menjadikan kulit lebih sihat,cantik,bersih,bersinar dan cerah.
Vitamin E
Vitamin E adalah antioksidan larut lemak dan merupakan salah satu pertahanan tubuh terhadap radikal bebas. Peran utamanya adalah menghantikan reaksi rantai radikal bebas yang memproduksi lebih banyak radikal bebas. Vitamin E melindungi sel-sel dan membran dari kerusakan. Vitamin E tidak hanya melindungi sebagai antioksidan yang asam lemak jenuh ganda, namun juga melindungi senyawa larut lemak lain (seperti vitamin A). Vitamin E mengurangi risiko penyakit jantung dengan melindungi LDL dan mengurangi inflamasi.
Vitamin E Complex Shaklee mengandungi vitamin E (d-alfa tokoferol) asli dari minyak sayuran. Ia juga mengandungi selenium yang melengkapi fungsi vitamin E.
Selain daripada Vitamin ACE ni, dicadangkan juga ambil GLA Complex sebagai pilihan utama.
GLA Complex ini untuk menstabilkan hormon di dalam badan. Tumbuhan cyst dan fibroid dirangsang oleh hormon estrogen. Kandungan hormon estrogen yang berlebihan menggalakkan pertumbuhan. Biasanya ada perimbangan antara 2 jenis hormon dalam tubuh wanita. Estrogen sentiasa dikeluarkan oleh kilang ovary, manakala progesteron dikeluarkan jika berlaku ovulation atau penetasan telur yg berlaku pada hari 13-14-15-16 dalam pusingan haid.
Jika tiada ovulation, maka kandungan progesterone tidak meningkat dan ini menggalakkan tindakan estrogen tanpa kaunter tindakan progesterone. Kesannya banyak yang tak baik , berbagai jenis tumbuhan dirahim dan dalam payaudara akan berlaku, dan diantaranya fibroid dan kanser dan vitamin Shaklee ini dicadangakan dalam membantu menstabilkan hormon dalam badan anda sekali gus mencegah cyst, fibroid & kanser.
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*
Untuk dapatkan Vitamin anda dengan HARGA HEBAT ..Jomm....Hubungi Saya Segera :
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : bba8274.gnor@gmail.com
♡♡ Blog:http://vitaminsno1.blogspot.com
♡♡ www.facebook.com/vitaminsno.1
 Postage ke Seluruh Malaysia
■■Walk In ke mana2 Branch seluruh Malaysia,untuk dapatkan supplement anda ■■
Blog:http://vitaminsno1.blogspot.com

MASALAH CYST & FIBROID
ATASINYA DENGAN VITAMIN HEBAT INI.

0 comments: