Sunday 1 June 2014

ANTIOKSIDA YANG KUAT UNTUK WANITA
Testimoni antioksida yang kuat.
Testimoni antioksida yang kuat.

ANTIOKSIDA YANG KUAT UNTUK WANITA.

VITAMIN E 400IU - VITAMIN E 400IU - SHAKLEE

ANTI PENUAN - Makan 1 kapsul Vitamin E setiap hari membantu melambatkan proses penuan,mengurangkan kedut,garis halus,akne,serta bintik penuan.Ianya juga mampu membaik pulih tekstur kulit,ton muka,dada serta otot peha kita.

MELINDUNGI JANTUNG - Dengan pengambilan harian 800IU Vitamin E untuk jantung yang sihat.Ia mampu melindungi sel darah merah untuk mengelakkan pengasidan lipid,meningkatkan kolestrol HDL,mengurangkan tekanan darah,menghalang platelet darah dari melekat kedinding arteri dan menghalang ANEMIA HEMOLITIK,penyakit JANTUNG DLL.

ANTI OKSIDAN YANG KUAT - Pengambilan lebih dari 1,200 IU sehari untuk anti-Oksidan yang kuat dan berkesan untuk melawan KANSER ,mengukuhkan sistem imun,menghalang @ melambatkan pertumbuhan TUMOR,mengurangkan kerosakkan akibat radikal bebas.Ianya juga memperbaiki masalah oksidasi - katarak dan masalah kesihatan.

MEMPERTINGKATKAN KEMAMPUAN REPRODUKTIF - Kajian menunujukkan pada tahun 1924,Vit E mampu memulihkan reproduktif.Jika para lelaki mengambil 600IU -800IU Vit E sehari mampu meningkatkan kiraan sperma mereka.

MEMPERBAIKI ARTHRITIS - Mampu meningkatkan keanjalan saluran darah,memperbaiki kitaran darah,merawat bahu kejang,pening,buasir,serta sakit sendi.

MEMPERBAIKI PARUT - Memperbaiki bengkak dan ulser kulit.Boleh dikenakan terus pada tempat yang luka untuk mengurangkan parut.

KELESTARIAN TENAGA - Meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

VITAMIN E

Terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.

Jika anda mempunyai masalah kulit wajah seperti jerawat, parut jerawat, kulit wajah kusam atau apa sahaja masalah yang berkaitan, anda boleh hubungi saya untuk mengetahui produk yang sesuai untuk anda. Masalh kulit wajah boleh diatasi dengan vitamin hebat kami.

Sila hubungi saya untuk sebarang pertanyaan. Setiap pembelian dari saya akan mendapat KONSULTASI PERCUMA seumur hidup:)

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: