Tuesday 3 June 2014

MAHU FREE KEAHLIAN SHAKLEE
Bebas kewangan seperti kami. Harga barang naik? Tiada masalah..

HIDUP INI SATU PILIHAN.

Assalamualaikum..
Syukur pada Allah swt, saya dapat menulis sesuatu untuk pembaca di luar sana. Jam 9.59 malam, saya dalam KTM dan dalam perjalanan balik ke Ipoh, Perak. Baru selesai berjumpa dengan mentor kesayanganku Master Norwina dan Hj.Roslan.

Dikala semua orang bercuti bersama family, saya berkorban masa dan tenaga untuk menimba ilmu. Saya memilih untuk menjadi orang yang berilmu. Kerana saya ingin membantu semua orang di luar sana menikmati hidup lebih sihat dan menikmati ekonomi yang stabil setiap bulan.

Semenjak saya memilih DIA, hidup saya telah berubah..
Tiada lagi istilah bulan TUA,
Tiada lagi rasa risau RM x cukup,
Tiada lagi hutang tertunggak.
Cukup bermodalkan sikap RAJIN dan DIA yg saya maksudkan ialah SHAKLEE.

Dah habis baca? JOM saya ajar anda untuk sihat dan kaya.

☆☆ KAMI PERLUKAN ANDA!
●Kami memerlukan pengedar bebas Shaklee di semua DAERAH di seluruh Malaysia sama ada PART TIME/FULL TIME.

Hanya bermodalkan RM65 untuk pendaftaran ahli seumur hidup (for business kit), anda berpeluang untuk menikmati pelbagai insentif yang ditawarkan oleh Shaklee kepada mereka yang layak iaitu;

1) GANJARAN TUNAI (CASH)
♡Bonus peribadi sehingga 21%
♡Leadership bonus sehingga 6 level
♡Insentif Coordinator sehingga 1.5%

2) PROGRAM KERETA (CAR)
♡Peluang mendapat insentif berupa wang tunai khas untuk pembayaran kereta

3) PERCUTIAN (CONVENTION)
♡Berpeluang menikmati percutian bertaraf "5 BINTANG" yang ditanggung sepenuhnya oleh Shaklee termasuk percutian dalam dan luar nega
♡Berpeluang untuk mengerjakan umrah tajaan sepenuhnya oleh Syarikat Shaklee Malaysia.

Apa tunggu lagi? Don't waste your time. Because a successful people is the one who appreciate time the most .

Shaklee is :
✔ THE PERFECT INDUSTRY
✔ THE PERFECT TIME
✔ THE PERFECT COMPANY
✔  THE PERFECT BUSINESS
✔ THE PERFECT PRODUCT

☑ Choosing the RIGHT COMPANY is more IMPORTANT  than your EFFORT, choosing the RIGHT BUSINESS TEAM will bring you to the top !

Hubungi saya, PAKAR PERUNDING PERNIAGAAN VITAMIN SHAKLEE.

Noor Hayati Adam
ID : 948395
Shaklee Coordinator

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: