Friday 6 June 2014

HADIAH UNTUK SUAMI TERCINTA..
SUAMI ANDA BOROI?
Terbaik dari SHAKLEE.

SUAMI BOROI KELIHATAN SEKSI.

Bila suami anda boroi.. hati-hati yr. Mungkin mereka diburu oleh wanita-wanita di luar sana...mengapa? Kerana ia di anggap seksi, lambang lelaki berduit, pandai memasak dan penyayang.

Assalamualaikum.. morning u alls..
Hoo, sememangnya, golongan lelaki lepas kahwin, memang boroi, yang control tu oklah, tapi masalah utama lepas kahwin ni, macam macam keboroian yang wujud, kalau dah malas senaman tu, tak jaga pulak makan, adui, tapi takpa, dengan adanya produk shaklee khas untuk yang boroi, tak kisahlah lelaki ke perempuan. Di sini saya ada beberapa cadangan yang bagus untuk orang boroi. Jom kita tengok satu-persatu, apapun selamat lah mencuba, ikut bajet anda ok !!

JUMAAT
6hb 6 2014
11.23 pagi.

Suami Kak Yati Adam pengambilan omega secara konsisten dan senaman, hilang dah boroi tu..

1) Cinch Shake 

Macam biasalah, Cinch Shake dari Shaklee memang di reka khas khusus bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan. Korang juga boleh tengok, sehingga ada website khas untuk cinch shake ini. Sememangnya, produk shaklee ni dapat masuk Oprah . Kalau search je di google, ada yang hilang sampai 20kg dengan panduan diet cinch shaklee yang betul. So bolehlah tengok lagi testimonial cinch yang banyak perisa di website ni.

2) Energizing Soy Protein (ESP)

Selain dari Cinch, ESP juga tak kurang hebatnya. Ini di buktikan sendiri oleh Puan Norhaslinda sebelum ni yang saya ada cerita. Walaupun pakar shaklee lebih menyukai Cinch berbanding ESP untuk tujuan turunkan berat badan, tapi rata-rata kebanyakkannya berjaya menurunkan berat badan dengan mengamalkan ESP sebagai sarapan di waktu pagi yang indah sambil mendengar burung burung berkicauan. Selain itu, ESP juga banyak kelebihannya, nak cantik , nak seksi macam Tiz Zaqyah, dan sebagainya.

3) Omega Guard

Minyak ikan yang power dari Shaklee, OMEGA GUARD kaya dengan AHA dan DHA, serta minyak ikan yang bagus untuk kesihatan jantung anda. Tak lupa juga, kesan dari pengambilan Omega 3, ianya mampu melawan lemak dan seterusnya membakar lemak jahat dengan adanya lemak baik . Selain itu, ianya dapat membentuk ketahanan badan, supaya kurang demam.

4) Lecithin

Lecithin juga mampu membuat tugasan seperti Omega, iaitu bertindak sebagai emulsifier, pemecah lemak, mencairkan lemak yang terkumpul di badan. Ramai juga yang berjaya kurangkan berat badan, badan terasa ringan, seluar mula longgar, hoo sehingga isteri isteri pun rekomen kepada suami tercinta mereka.

5) Alfalfa

Hehehe, Alfalfa ni raja segala tumbuhan, banyak khasiatnya tak terkata, google sahaja, ianya lebih dikenali sebagai Milk Booster untuk ibu-ibu yang berpantang yang ingin menyusukan anak. Selain itu, pengambilan Alfalfa juga boleh menyahtoksikan badan, yang juga faktor kepada penurunan berat badan, di samping memelihara kesihatan.

6) Herba-lax

Herba-lax pulak, selain dari nyahtoksin, ianya lebih kuat dari Alfalfa, kiranya, malam korang makan banyak, takpun lunch boss belanja makan pizza atau kfc, korang bolehlah ambil Herba-lax untuk buang terus minyak-minyak dan lemak -lemak yang ada. So rasanya pagi tu, korang senang membuang air besar, badan rasa ringan, oo lega,

7) Zink Complex 

Zinc complex pulak boleh membantu menyembuhkan luka, meningkat metabolisme, dan juga dikatakan mampu meningkatkan hormon testosterone untuk lelaki supaya lebih jantan, dan bantu kurangkan keboroian yang ada.

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: