Monday 2 June 2014

Jom buang angin dalam badan.

NIKMATI HUBUNGAN ASMARA ANDA.

Angin dalam badan membuatan kita rasa tidak selesa. Selain itu, ia juga boleh menganggu hubungan intim anda.. bayangkan semasa anda sedang hangat bercinta angin keluar tanda dapat di tahan lagi..
Ia bukan sahaja memalukan tetapi menganggu kosentrasi si dia.

Selain itu, saya juga mengalami masalah penghadaman. Syukur.. sekarang ini, perut saya tidak kembung lagi. Membuang flm keadaanbyang selesa setiap hari.
Benda yang hebat harus dikongsi. Saya sendiri ada sekali dua mengalami keadaan ini kerana faktor pemakanan. Mujur saya bertemu dengan cik peppermint ginger SHAKLEE.

BERIKUT MERUPAKAN KHASIAT PEPPERMIN GINGER.

Kebaikan peppermint ginger - Kebaikan peppermint ginger plus shaklee

Peppermint ginger plus shaklee diperbuat dari bahan semulajadi dan bukan bahan sintetik.
4 herba yang digunakan dalam peppermint ginger adalah pudina, halia, pokok adas ( eropah) dan cekur manis.
Telah diuji secara klinikal dan terbukti dapat mengatasi masalah:
♥ wanita mengandung mengalami masalah loya dan mornings sickness
♥mabuk laut/ darat
♥ masalah gastrik dan angin, gejala kesakitan ketika haid , batuk dan kahak.
♥sering mengalami kembung perut
♥sering mengalami masalah pencernaan
♥ melegakan masalah pedih ulu hati

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: