Sunday 15 June 2014

SET KECANTIKAN SHAKLEE MEMANG BEST.
Testimoni vitamin C & E.
PENGGUNA MEMANG SANGAT BERPUAS HATI.
TESTIMONI PENGGUNA SET KECANTIKAN.

Assalamualaikum..
Salam sejahtera semua..
Kali ini saya mahu kongsikan vitamin kecantikan. Semua wanita mahu kelihatan cantik.

Namun begitu, kecantikan luaran mestilah selari dengan kecantikan dalaman. Usia wanita 25tahun hingga 45 tahun ni amat penting sangat untuk menjaga dalaman.

Apabila kita menjaga kesihatan dalaman, kecantikan luaran akan terserlah dengan sendirinya. Mengapa anda perlu berkira RM untuk kesihatan sendiri. Jom kurangkan membeli baju-baju, tudung-tudung yang cantik dan mekap-mekap yang mahal. Jom kita hidup lebih sihat.

Hari ini juga saya ada kongsikan info kecantikan dari SHAKLEE.

SET CANTIK
Beauty Set
Bagaimana ESP, GLA Complex dan Set Kecantikan Kulit Membantu  Mendapat Kulit yang Cerah Berseri serta Kekal Langsing

ESP

ESP dapat membantu menghasilkan sel-sel kulit yang baru..Setiap 21 hari sel kulit kita akan bertukar wajah..Jadi, keperluan protein yang berkualiti sangat penting supaya sel-sel kulit yang dihasilkan adalah sel-sel yang berkualiti dan kulit kita akan kelihatan gebu, bersih dan licin..Bagi anda yang mempunyai parut-parut jerawat, itu disebabkan oleh sel-sel kulit yang telah mati dan tak diperbaharui..So, ambil peluang ni untuk baiki sel-sel kulit anda

ESP
Penting dalam kestabilan hormon kita. Kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil.

Vitamin E

Terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.
Memberikan kolagen supaya kulit lebih kenyal. kekurangan kolagen dalam tubuh membuatkan anda mudah lebam dan kering serta bersisik. Kolagen yg cukup menjadikan kulit anda lebih bersinar dan gebu. Selain itu juga Vitamin C ini mampu mencerahkan kulit anda secara semulajadi dan sekata.

GLA Complex

Menyeimbangkan hormon yang mempunyai pengaruh besar terhadap keadaan kulit wajah seseorang seperti contoh masalah jerawat mahupun jeragat

" Ramai yang mengelak dari mencuba minuman ESP, dan lebih gemar untuk mengambil vitamin di dalam bentuk tablet atau kapsul sahaja. Namun, tahukah anda bahawa kita sendiri
terdiri daripada sel? Dan, untuk mendapatkan kulit muka yang cantik kita perlukan sel-sel baru yang sihat, di mana protein merupakan makanan asas kepada sel.

Parut jerawat di muka lambat hilang adalah salah satu tanda anda mempunyai sel yang ‘kurang sihat’ di mana memerlukan masa yang lama untuk menggantikan ‘sel mati’ dengan sel sihat yang baru."

Jika anda mempunyai masalah kulit wajah seperti jerawat, parut jerawat, kulit wajah kusam atau apa sahaja masalah yang berkaitan, anda boleh hubungi saya untuk mengetahui produk yang sesuai untuk anda. Masalh kulit wajah boleh membuatkan kita menjadi kurang keyakinan diri dan sentiasa berasa down. Takkan anda nak selamanya begitu, betul tak. Jadi, apa kata anda mencuba Shaklee

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: