Sunday 15 June 2014

FUNGSI VITAMIN HOT DI BULAN PUASA.
PILIHAN TEPAT KELUARGA SAYA.
SET BERPUASA TERBAIK DARI SHAKLEE.

IBU MENYUSUKAN BAYI SEPENUHNYA DAPAT BERPUASA SELAMA SEBULAN.

~ Sharing : Set Puasa Shaklee -Tiada masalah  ketika berpuasa ~

Assalamualaikum...
Salam sayang semua..
Syukur Alhamdulillah, makin dh terasa bahang nya Ramadhan kan...syukur sgt diberi peluang insyallah utk menyambut Ramadhan kali ni...dan saya percaya, pasti ramai golongan ibu2 seperti saya yg sdg gigih mengganti puasa kan??

Ok Kak Yati nak sharing sikit tentang set yg saya amalkan ketika sedag berpuasa tahun lepas. Semasa berpuasa kak sedang menyusuan anak kedua. Syukur alhamdulullah, saya dapat berpuasa penuh selama sebulan. Selain itu, saya juga mampu mengepam bekalan susu anak untuk dihantar ke rumah pengasuh. Badan tak letih dan bertenaga memasak sehingga waktu berbuka puasa.

Syukur sangat2 tahun lepas saya dapat berpuasa penuh selama sebulan. Walaupun anak menyusu sepenuhnya.

Dengan testimoni saya tuh,  saya rasa x sbr nak share ngn smua sahabat2 saya...share dgn customer2 tersayang saya akan set puasa ni...x cube x usaha, maka anda smua x tahu kebaikannya...bukan utk promote2 atau keuntungan diri sndiri, saya lebih kpd sharing apa yg saya amalkan...jika anda rasa , anda ikhlas nak mencubanya, saya teramat2 alukan dan semestinya ada guide yg bagus dari saya, insyallah...

saya sharingkan kebaikan2 set puasa ni ya...

Sempena bulan Ramadhan yang kian hampir menjelma, shaklee menawarkan set istimewa untuk berpuasa yang dikenali sebagai Shaklee Mighty 3 Gems program. Sesuai diambil ketika sahur untuk membekalkan tenaga yang berpanjangan sepanjang berpuasa. And jangan risau, set ini sesuai digunakan untuk ibu mengandung atau yang tengah menyusu badan (breastfeeding).

So jika anda malas untuk masak sahur, terbangun lambat untuk sahur, etc, set ini adalah sangat sesuai untuk anda. Even untuk bulan-bulan lain selain Ramadhan, set ini sesuai diamalkan untuk menggantikan sarapan pagi. Menu sarapan pagi ini boleh diamalkan oleh semua golongan, dari kanak-kanak sehingga ke warga emas. Ia membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan setiap hari.

Terdapat 3 jenis produk dlam set ini

- Mealshake, Energizing Soy Protein (ESP) dan Performance Drink.

Mealshake dan ESP mempunyai perasa vanila, gabungan 2 produk ini akan menghasilkan rasa minuman yang sangat lazat dan berkhasiat. Ia mengandungi 9 amino acids yang lengkap untuk keperluan tubuh dan mampu memberikan tenaga serta mengawal rasa lapar ketika berpuasa.

Performance Drink membantu mengekalkan kandungan air dalam badan kita dan mengandungi imbangan elektrolit yang sempurna untuk mencegah dehidrasi. Merupakan minuman kegemaran atlit (ala-ala 100 plus tapi lagi sedap). Mempunyai perasa oren, sesuai diminum begitu sahaja atau dicampur bersama Mealshake dan ESP. Performance Drink merupakan produk pilihan breastfeeding mothers yang berpuasa kerana banyak tenaga dan bendalir yang dikeluarkan ketika proses menyusu.

Dapatkan set Shaklee Mighty 3 Gems sekarang. Untuk tenaga yang optimum ketika berpuasa, anda juga boleh menambah supplement B-Complex, Vita-Lea dan Vita-C dalam rutin sahur anda.

*semoga anda dapat menjalani ibadah puasa dengan sempurna.insyaallah.

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: