Monday 2 June 2014

Testimoni kecantikan dengan ESP.
Lagi.. testimoni ESP yang HOT!
Susu badan meriah dengan ESP.
Lagi Testimoni ESP.
Testimoni Cik Azie.. jiran saya.

BANTAKNYA TESTIMONI ESP!

Assalamualaikum semua..
Ketika ini saya duduk dalam kereta api dan dalam perjalanan ke Kuala Lumpur dari Perak. Mahu berjumpa dengan mentor kesayanganku Master Wina. Mahu menimba ilmu untuk membantu lebih ramai wanita di luar sana. Benar hidup ini satu pilihan. Berjaya, kaya dan sihat juga satu pilihan. Saya memilih untuk berjaya bersama Vitamin No 1 di Malaysia iaitu SHAKLEE.

Wanita perlu rasa risau bila umur menjelang 30 tahun. Kerana struktur kulit akan cepat berkedut dan tidak bermaya. Namun saya tidak perlu risau kerana saya ada ESP. Berikut merupakan info ESP. Lihat pelbagai TESTIMONI dari ESP.

bersambung..
Kuala Lumpur LRT Station
14.20 petang (Selasa)

PROTEIN UNTUK KULIT TEGANG DAN AWET MUDA

Protien adalah binaan asas kepada sel. Seluruh tubuh kita terbentuk dari protien.

Memang benar protien boleh di dapati dari ayam, daging, telur dan sumber kekacang namun sangat sukar kita nak pastikan kita bolehp mendapat 9 essential asid amino yang sangat penting tetapi tidak boleh dibuat oleh badan.

Selain itu pengambilan sumber protien yang berlebihan dari makanan harian turut mendedahkan kita dengan risiko lemak/ kolestrol.

Keperluan protien yang mencukupi membantu penghasilan susu ibu dengan kadar dengan syarat ibu memenuhi 3 syarat penyusuan.

Memadai 2-3 sudu besar ESP
*sehari semasa mengandung dan boleh diteruskan dalam penyusuan.
 
Apabila usia kita menjangkau 30an, kita pasti risau dgn kedut2 dah mula2 keluar, kulit dah tak tegang dan anjal, cik abang dah mula bersuara. Alamak mcm mana ni? Apa yg perlu kita buat, nak makan apa? Buat plastic surgery, kosnya telalu mahal...jgn risau saya boleh syorkan pemakanan yg boleh membuatkan kita kembali senyum. Sebelum tu saya akan terangkan apa itu protein...

Protein merupakan antara bahan yg banyak terkandung dalam tubuh manusia, Mengejutkan bukan? Komposisi protein menduduki separuh berat kering (berat tanpa unsur cairan) tubuh manusia. Protein ialah unsur utama sel termasuk sel otak, otot, kulit, rambut dan kuku.

Bagi wanita yg amat mementingkan kecantikkan kulit, protein berperanan penting dlm memastikan regenerasi sel kulit, agar tetap tegang dan awet muda, Protein juga sangat diperlukan untuk memperbaharui hormon, enzim dan dan membantu tugas2 sistem imunisasi tubuh. Pengambilan protein sgt penting bagi kesihatan tubuh.

Antara lain fungsi protein ialah sumber tenaga yang penting , juga merupakan komponen utama tulang, jaringan dan cairan tubuh termasuk darah. Selain itu berperanan dalam fungsi biologi tubuh spt membentuk struktur protein, memindah atau mengubah protein, membuat molekul enzim dan menjadi reseptor hormon.

Di Shaklee kami mempunyai produk "hot" kami iaitu Energizing Soy Protein (ESP), apa itu ESP?

* Sbb Protein adalah makanan terpenting untuk badan kita. Tubuh badan kita terdiri daripada protein seperti tulang, kulit, rambut, otot-otot, organ-organ, plasma, antibody, enzim, hormone, haemoglobin dan sel-sel.Keseluruhan sel-sel (anggaran jumlahnya 60 trillion) yang membentuk tubuh badan, semua bergantung kepada protein untuk menjalankan fungsinya seperti Membina sel-sel baru, Menggantikan tisu-tisu badan yang lama@tua dengan tisu-tisu yang baru, Menggantikan tisu-tisu yang rosak @ cedera dengan tisu-tisu yang baru.

* APA yg BEST tentang ESP? merupakan Sumber “Protein Lengkap” dengan 9 amino asid penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan dan sukar diperolehi dari diet seharian, Berasakan tumbuhan (non-GMO soya) yang semulajadi rendah lemak dan bebas kolesterol Dan Terbukti secara klinikal dapat mengekalkan tenaga berjam-jam lamanya untuk kehidupan yg aktif, disamping Membantu mengekalkan kepejalan otot, pemulihan tisu badan dan fungsi enzim dan hormone yang sempurna. ESP juga Membantu mengekalkan paras gula yang normal dalam darah.Kandungan lemak dlm ESP sangat minum iaitu (1gm) Dan Tanpa laktosa di mana kadar penghadaman yang tinggi dan diserap terus ke dalam darah. Dan plg penting tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet, Mengandungi 5 vitamin B, 2 mineral dan 8 gram karbohidrat untuk tenaga.

*Kelebihan ESP Menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu dan berseri, Bantu hilangkan parut jerawat di muka, Memberi tenaga berpanjangan menjadikan badan semakin sihat dan kurang letih, Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur, Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.ESP juga Menyokong kesihatan imunisasi badan, mengawal paras kolesterol dan menyokong kesihatan jantung dan prostat.

*ESP jika diambil bersama supplement2 lain akan bantu penyerapan yg lebih baik semua supplement yg kita ambik..cepat menyerap dan kesan yg lebih baik berbanding mereka yg tak ambil bersama ESP.

Kesimpulannya : ESP soya protin terbaik dgn membekalkan 9 asid amino penting utk pertumbuhan sel, bantu penyerapan lbh baik sume supplement,beri kesan yg optimum dan cepat berbanding yg x ambil dan sgt sedap.

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged: ,

0 comments: