Sunday 8 June 2014

Testimoni : Extra kebaikan Omega Gard.
Testimoni Omega gard shaklee.
ANDA ADA LEMAK TEPU DALAM BADAN?
DAFTAR AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA

MEMBAKAR LEMAK TEPU DALAM BADAN.

Manfaat Utama Omega Guard

# Asid lemak - omega-3 merupakan asid lemak yg penting yg tak dpt dihasilkan oleh badan kita. oleh itu kita perlu mengambilnya dri makanan. Omega-3 dr asas tumbuhan tidak boleh ditukarkn kpd EPA & DHA secara berkesan oleh badan. Omega-3 membntu rembesan prostaglandin dgn lebih berkesan utk menghalang prostetomegaly dan membuang air kecil yg timbul drpd punca andropos. ia juga boleh mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yg menyebabkan PMS bagi kulit licin dan kemerah-merahan.

# Mencegah penyakit saluran darah & strok- DHA & EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yg lebih rendah dan kepekatan darah, melicinkan saluran darah dan peredaran darah yg lancar. Oleh sebab itu ia efektif utk membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan di leher @ sakit kepala. Ia juga merendahkn kolestrol, menghindar pembekuan darah dlm badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis, myocardial infarction, membantu mengurangkan risiko penyakit jantung.

# Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori- DHA adalah nutrien utama utk otak, sistem saraf dan retina. ia penting terutama pada 3 bulan trakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan. susu ibu mengandungi kandungan DHA yg tinggi. DHA meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, mencegah penyakit Alzheimer, memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migrain.

# Meningkatkn sistem imun dan kesihatan paru-paru - mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE dan penyakit buah pinggang.

# Mencegah kanser- kajian telah menunjukkan bahawa Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser utk berfungsi dgn lebih efektif.

# Memelihara fungsi-fungsi sendi(arthritis) - Paras asid lemak Omega-3 larut dlm tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yg menmbentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi gout dgn efektif.

# Mencegah insomnia dan membantu mengurangkan tekanan- kajian telah membuktikan bhwa EPA & DHA mempunyai keupayaan utk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan(anxiety), neurasthenia, insomnia, autism, kanak-kanak hiperaktif dan penyakit schizophrenia.

CARA ORDER:
===========
 Call/ SMS/WhatsApp/ ke0133972486

CEO www.facebook.com/vitaminsno1

Perunding Vitamin Terbaik Anda :  

EXTRA bonus nya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, in sya allah anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..
JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila Sms/Whatsupp ke 0133972486 SEKARANG JUGA!!! 1 malaysia pon boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm grup saya..Apa tunggu lagi....!!!


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.*

Untuk dapatkan Vitamin anda ..Jomm....Hubungi Saya Segera :

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
~~~Perunding Vitamin Anda : ~~~,
♡♡Noor hayati Adam
♡♡ Shaklee Independent Distributor
♡♡ [ ID No : 948395]
♡♡ Contact No : 0133972486
♡♡ Email : vitaminsno1.gnor@gmail.com

♥♥ Postage ke Seluruh Malaysia

Jemput jalan2 ke kedai on lain kami
Blog:

http://vitaminsno1.blogspot.com


Posted via Blogaway

Tagged:

0 comments: